آ

  • آشفتگی ذهنی اثربخشی درمان حساسیت‌زدایی با حرکت چشم و پردازش مجدّد بر سرگردانی ذهنی، کم‌رویی و اضطراب در افراد با اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 119-140]

  • آهسته گام اثربخشی باغبان درمانی بر مشکلات رفتاری دختران آهسته گام آموزش‌پذیر [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 1-16]

ا

  • اختلالات پارافیلیا بررسی علایم روان‌شناختی در افراد با علایم اختلالات پارافیلیا و افراد عادی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 155-172]

  • اختلالات روانی بررسی علایم روان‌شناختی در افراد با علایم اختلالات پارافیلیا و افراد عادی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 155-172]

  • اختلال هویت جنسی بررسی مقایسه سبک‌های مقابله‌ای، افکار ناکارآمد و مهارت‌های زندگی در دانش‌جویان با اختلال هویت جنسی و عادی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 361-376]

  • استرس اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر کاهش استرس بر اساس ذهن آگاهی بر سبک‌های مقابله‌ای و تاب آوری زنان آسیب دیده از خشونت خانگی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 393-410]

  • اسکلروز چندگانه اثربخشی درمان شفقت محور بر افزایش بهزیستی روان‌شناختی در بیماران مبتلا به اسکلروز چندگانه [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 411-429]

  • اضطراب جدایی بررسی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) در کاهش علایم اختلال اضطراب جدایی کودکان [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 173-192]

  • اضطراب فراگیر بررسی مقایسه‌ای بازشناسی هیجانات پایه و پیچیده (صوتی و تصویری) در بیماران با اختلال افسردگی اساسی، اختلال اضطراب فراگیر و افراد عادی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 17-36]

  • اعتیاد بررسی اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر درمان شناختی (MBCT) بر تحمل پریشانی و شکفتگی در بیماران مرد تحت درمان متادون [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 193-210]

  • اعتیاد به اینترنت بررسی رابطه‌ی علّی هیجان‌خواهی و اعتیاد به اینترنت با میانجی‌گری تعلّق به همسالان منحرف در دانش‌جویان [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 211-224]

  • افسردگی اثربخشی معنویت‌درمانی بر کاهش افسردگی بیماران در بیماران زن مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 141-154]

  • افسردگی اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش نگرانی و افسردگی در زوجین با طلاق عاطفی [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 225-246]

  • افسردگی پیش‌بین‌های افسردگی در دانش‌جویان: سرگشتگی ذهنی (عمدی و خودبه‌خود) و ذهن آگاهی [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 247-264]

  • افسردگی از منظر قرآن تبیین خودشناسی: بررسی انواع افسردگی از منظر قرآن در دانش‌جویان [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 265-282]

  • افسردگی اساسی بررسی مقایسه‌ای بازشناسی هیجانات پایه و پیچیده (صوتی و تصویری) در بیماران با اختلال افسردگی اساسی، اختلال اضطراب فراگیر و افراد عادی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 17-36]

  • افکار ناکارآمد بررسی مقایسه سبک‌های مقابله‌ای، افکار ناکارآمد و مهارت‌های زندگی در دانش‌جویان با اختلال هویت جنسی و عادی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 361-376]

ب

  • بازشناسی هیجان بررسی مقایسه‌ای بازشناسی هیجانات پایه و پیچیده (صوتی و تصویری) در بیماران با اختلال افسردگی اساسی، اختلال اضطراب فراگیر و افراد عادی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 17-36]

  • باغبان درمانی اثربخشی باغبان درمانی بر مشکلات رفتاری دختران آهسته گام آموزش‌پذیر [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 1-16]

  • بخشش بررسی رابطه بین نشخوار خشم و بخشش در دانش‌جویان [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 91-104]

  • بهزیستی روان‌شناختی اثربخشی درمان شفقت محور بر افزایش بهزیستی روان‌شناختی در بیماران مبتلا به اسکلروز چندگانه [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 411-429]

پ

  • پذیرش اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش نگرانی و افسردگی در زوجین با طلاق عاطفی [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 225-246]

ت

  • تاب‌آوری پیش‌بین‌های رشد پس از سانحه در زنان مبتلا به آسیب: معنویت‌گرایی، حمایت اجتماعی، خودکارآمدی و تاب‌آوری [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 305-320]

  • تاب آوری اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر کاهش استرس بر اساس ذهن آگاهی بر سبک‌های مقابله‌ای و تاب آوری زنان آسیب دیده از خشونت خانگی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 393-410]

  • تحمل پریشانی بررسی اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر درمان شناختی (MBCT) بر تحمل پریشانی و شکفتگی در بیماران مرد تحت درمان متادون [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 193-210]

  • تعلّق به همسالان منحرف بررسی رابطه‌ی علّی هیجان‌خواهی و اعتیاد به اینترنت با میانجی‌گری تعلّق به همسالان منحرف در دانش‌جویان [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 211-224]

  • تعهد اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش نگرانی و افسردگی در زوجین با طلاق عاطفی [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 225-246]

  • تقکّر ارجاعی آموزش مهارت‌های فراشناختی بر کاهش تفکّر ارجاعی و بهیود خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان با شادکامی پایین [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 321-340]

ح

  • حساسیت‌زدایی با حرکت چشم و پردازش مجدد اثربخشی درمان حساسیت‌زدایی با حرکت چشم و پردازش مجدّد بر سرگردانی ذهنی، کم‌رویی و اضطراب در افراد با اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 119-140]

  • حمایت اجتماعی پیش‌بین‌های رشد پس از سانحه در زنان مبتلا به آسیب: معنویت‌گرایی، حمایت اجتماعی، خودکارآمدی و تاب‌آوری [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 305-320]

خ

  • خشونت اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر کاهش استرس بر اساس ذهن آگاهی بر سبک‌های مقابله‌ای و تاب آوری زنان آسیب دیده از خشونت خانگی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 393-410]

  • خودپنداره بدنی مقایسه سبک‌های هویت، خودپنداره بدنی و جهت‌گیری مذهبی در دانش‌جویان دختر با و بدون دوست پسر [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 73-90]

  • خودشفقت بررسی مدل سلامت روان، خودشناسی انسجامی و صفات شخصیت با نقش میانجی گری خودشفقتی در دانش جویان دختر [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 341-360]

  • خودشناسی تبیین خودشناسی: بررسی انواع افسردگی از منظر قرآن در دانش‌جویان [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 265-282]

  • خودشناسی انسجامی بررسی مدل سلامت روان، خودشناسی انسجامی و صفات شخصیت با نقش میانجی گری خودشفقتی در دانش جویان دختر [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 341-360]

  • خودکارآمدی پیش‌بین‌های رشد پس از سانحه در زنان مبتلا به آسیب: معنویت‌گرایی، حمایت اجتماعی، خودکارآمدی و تاب‌آوری [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 305-320]

  • خودکارآمدی تحصیلی آموزش مهارت‌های فراشناختی بر کاهش تفکّر ارجاعی و بهیود خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان با شادکامی پایین [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 321-340]

د

  • دانش‌جویان دختر مقایسه سبک‌های هویت، خودپنداره بدنی و جهت‌گیری مذهبی در دانش‌جویان دختر با و بدون دوست پسر [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 73-90]

  • درد مزمن بررسی مقایسه‌ مشکلات روان‌شناختی در بیماران مبتلا به درد مزمن و افراد عادی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 37-58]

  • درمان شفقت محور اثربخشی درمان شفقت محور بر افزایش بهزیستی روان‌شناختی در بیماران مبتلا به اسکلروز چندگانه [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 411-429]

  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بررسی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) در کاهش علایم اختلال اضطراب جدایی کودکان [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 173-192]

ذ

  • ذهن آگاهی‌ پیش‌بین‌های افسردگی در دانش‌جویان: سرگشتگی ذهنی (عمدی و خودبه‌خود) و ذهن آگاهی [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 247-264]

  • ذهن آگاهی مبتنی بر درمان شناختی بررسی اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر درمان شناختی (MBCT) بر تحمل پریشانی و شکفتگی در بیماران مرد تحت درمان متادون [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 193-210]

ر

  • راهبردهای تنظیم شناختی هیجان پیش‌بین‌های هراس اجتماعی در مادران کودکان پیش دبستانی: راهبردهای تنظیم شناختی هیجانی مادران [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 283-304]

  • رشد پس از سانحه پیش‌بین‌های رشد پس از سانحه در زنان مبتلا به آسیب: معنویت‌گرایی، حمایت اجتماعی، خودکارآمدی و تاب‌آوری [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 305-320]

  • روان‌درمانی مثبت‌نگر بررسی اثربخشی روان‌درمانی مثبت‌نگر بر سازگاری زناشویی و شادکامی در زنان با تعارض‌های زناشویی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 59-72]

  • روان درمانی مثبت‌نگر مقایسه اثربخشی ذهن آگاهی و روان درمانی مثبت گرا بر سرمایه‌های روانشناختی دانشجویان دانشگاه آزاد گرگان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 377-392]

ز

  • زنان خانه‌دار بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر بهبود کیفیّت زندگی، کاهش فشار روانی ادراک‌شده و افزایش سلامت روان در زنان سرپرست خانوار [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 105-118]

س

  • سازگاری زناشویی بررسی اثربخشی روان‌درمانی مثبت‌نگر بر سازگاری زناشویی و شادکامی در زنان با تعارض‌های زناشویی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 59-72]

  • سبک‌های مقابله اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر کاهش استرس بر اساس ذهن آگاهی بر سبک‌های مقابله‌ای و تاب آوری زنان آسیب دیده از خشونت خانگی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 393-410]

  • سبک‌های مقابله‌ای بررسی مقایسه سبک‌های مقابله‌ای، افکار ناکارآمد و مهارت‌های زندگی در دانش‌جویان با اختلال هویت جنسی و عادی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 361-376]

  • سبک‌های هویت مقایسه سبک‌های هویت، خودپنداره بدنی و جهت‌گیری مذهبی در دانش‌جویان دختر با و بدون دوست پسر [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 73-90]

  • سرگشتگی ذهنی خودبه‌خود پیش‌بین‌های افسردگی در دانش‌جویان: سرگشتگی ذهنی (عمدی و خودبه‌خود) و ذهن آگاهی [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 247-264]

  • سرگشتگی ذهنی عمدی پیش‌بین‌های افسردگی در دانش‌جویان: سرگشتگی ذهنی (عمدی و خودبه‌خود) و ذهن آگاهی [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 247-264]

  • سرمایه‌های روان‌شناختی مقایسه اثربخشی ذهن آگاهی و روان درمانی مثبت گرا بر سرمایه‌های روانشناختی دانشجویان دانشگاه آزاد گرگان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 377-392]

  • سلامت روان بررسی مدل سلامت روان، خودشناسی انسجامی و صفات شخصیت با نقش میانجی گری خودشفقتی در دانش جویان دختر [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 341-360]

ش

  • شادکامی بررسی اثربخشی روان‌درمانی مثبت‌نگر بر سازگاری زناشویی و شادکامی در زنان با تعارض‌های زناشویی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 59-72]

  • شکفتگی بررسی اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر درمان شناختی (MBCT) بر تحمل پریشانی و شکفتگی در بیماران مرد تحت درمان متادون [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 193-210]

  • شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی مقایسه اثربخشی ذهن آگاهی و روان درمانی مثبت گرا بر سرمایه‌های روانشناختی دانشجویان دانشگاه آزاد گرگان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 377-392]

ص

  • صفات شخصیت بررسی مدل سلامت روان، خودشناسی انسجامی و صفات شخصیت با نقش میانجی گری خودشفقتی در دانش جویان دختر [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 341-360]

ط

  • طلاق عاطفی اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش نگرانی و افسردگی در زوجین با طلاق عاطفی [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 225-246]

ف

  • فشار روانی ادراک‌شده بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر بهبود کیفیّت زندگی، کاهش فشار روانی ادراک‌شده و افزایش سلامت روان در زنان سرپرست خانوار [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 105-118]

  • فوبی اجتماعی اثربخشی درمان حساسیت‌زدایی با حرکت چشم و پردازش مجدّد بر سرگردانی ذهنی، کم‌رویی و اضطراب در افراد با اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 119-140]

ق

  • قرآن کریم تبیین خودشناسی: بررسی انواع افسردگی از منظر قرآن در دانش‌جویان [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 265-282]

ک

  • کم‌رویی‌ اثربخشی درمان حساسیت‌زدایی با حرکت چشم و پردازش مجدّد بر سرگردانی ذهنی، کم‌رویی و اضطراب در افراد با اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 119-140]

  • کودک بررسی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) در کاهش علایم اختلال اضطراب جدایی کودکان [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 173-192]

  • کودکان پیش‌بین‌های هراس اجتماعی در مادران کودکان پیش دبستانی: راهبردهای تنظیم شناختی هیجانی مادران [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 283-304]

  • کیفیّت زندگی بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر بهبود کیفیّت زندگی، کاهش فشار روانی ادراک‌شده و افزایش سلامت روان در زنان سرپرست خانوار [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 105-118]

م

  • مادران پیش‌بین‌های هراس اجتماعی در مادران کودکان پیش دبستانی: راهبردهای تنظیم شناختی هیجانی مادران [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 283-304]

  • مشکلات رفتاری اثربخشی باغبان درمانی بر مشکلات رفتاری دختران آهسته گام آموزش‌پذیر [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 1-16]

  • مشکلات روان‌شناختی بررسی مقایسه‌ مشکلات روان‌شناختی در بیماران مبتلا به درد مزمن و افراد عادی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 37-58]

  • معنویت پیش‌بین‌های رشد پس از سانحه در زنان مبتلا به آسیب: معنویت‌گرایی، حمایت اجتماعی، خودکارآمدی و تاب‌آوری [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 305-320]

  • معنویت درمانی اثربخشی معنویت‌درمانی بر کاهش افسردگی بیماران در بیماران زن مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 141-154]

  • مهارت خودآگاهی بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر بهبود کیفیّت زندگی، کاهش فشار روانی ادراک‌شده و افزایش سلامت روان در زنان سرپرست خانوار [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 105-118]

  • مهارت مدیریت فشار روانی بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر بهبود کیفیّت زندگی، کاهش فشار روانی ادراک‌شده و افزایش سلامت روان در زنان سرپرست خانوار [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 105-118]

  • مهارت‌های زندگی بررسی مقایسه سبک‌های مقابله‌ای، افکار ناکارآمد و مهارت‌های زندگی در دانش‌جویان با اختلال هویت جنسی و عادی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 361-376]

  • مهارت‌های فراشناختی آموزش مهارت‌های فراشناختی بر کاهش تفکّر ارجاعی و بهیود خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان با شادکامی پایین [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 321-340]

  • مولتیپل اسکلروزیس اثربخشی معنویت‌درمانی بر کاهش افسردگی بیماران در بیماران زن مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 141-154]

ن

  • نشخوار خشم بررسی رابطه بین نشخوار خشم و بخشش در دانش‌جویان [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 91-104]

  • نگرانی اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش نگرانی و افسردگی در زوجین با طلاق عاطفی [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 225-246]

  • نگرش مذهبی مقایسه سبک‌های هویت، خودپنداره بدنی و جهت‌گیری مذهبی در دانش‌جویان دختر با و بدون دوست پسر [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 73-90]

ه

  • هراس اجتماعی پیش‌بین‌های هراس اجتماعی در مادران کودکان پیش دبستانی: راهبردهای تنظیم شناختی هیجانی مادران [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 283-304]

  • هیجانات پایه بررسی مقایسه‌ای بازشناسی هیجانات پایه و پیچیده (صوتی و تصویری) در بیماران با اختلال افسردگی اساسی، اختلال اضطراب فراگیر و افراد عادی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 17-36]

  • هیجانات پیچیده بررسی مقایسه‌ای بازشناسی هیجانات پایه و پیچیده (صوتی و تصویری) در بیماران با اختلال افسردگی اساسی، اختلال اضطراب فراگیر و افراد عادی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 17-36]

  • هیجان‌خواهی بررسی رابطه‌ی علّی هیجان‌خواهی و اعتیاد به اینترنت با میانجی‌گری تعلّق به همسالان منحرف در دانش‌جویان [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 211-224]